Onze werkwijze
Wij beschikken over een groot landelijk netwerk van logistieke professionals op MBO, HBO en WO niveau. Hierdoor kunnen wij snel schakelen en zijn wij in staat om specifieke logistieke vraagstukken adequaat op te lossen.
Wilt u een logistiek vraagstuk bij ons neerleggen? Zo gaan wij te werk:
1. Persoonlijk gesprek
- waarin wij inventariseren wat u zoekt om zo een duidelijk beeld te krijgen van uw organisatie en uw wensen en behoeften
- waarin wij u informeren en adviseren omtrent de diverse diensten welke wij aanbieden en welke dienst het beste aansluit op uw vraagstuk
2. Functieprofiel vaststellen
- n.a.v. dit gesprek stellen wij in overleg met u een functieprofiel samen
- n.a.v. dit gesprek starten wij de werving
3. Werving
- publicatie van uw vacature op onze landelijke website
- publicatie van uw vacature op diverse gerenommeerde jobboards
- searching in onze uitgebreide database met logistieke professionals
4. Selectie
- indien wij kandidaten geschikt achten, worden zij uigenodigd voor een persoonlijk gesprek
- indien zij volledig aansluiten ontvangt u van ons het CV van de kandidaat incl persoonlijkheidsschets
5. Gesprekken
- indien u de kandidaat geschikt acht, regelen wij een gesprek tussen u en onze kandidaat
6. Afronding
- bij de juiste match bespreken wij met u de contractvorm, arbeidsvoorwaarden, startdatum e.d.
7. Vacature vervuld
- uw nieuwe werknemer gaat bij u aan de slag